عمومی

اردوی طلایی نوروز نهم

پایه نهم سرنوشت ساز ترین پایه در طول ۱۲ سال تحصیلی است. از سال نهم دانش‌آموزان انتخاب رشته می‌کنند و تاثیرات این رشته‌ی تحصیلی، تا آخر دوران دانشگاه همراه آنان خواهد بود. طبق آخرین آمار در حال حاضر داوطلبان رشته‌های نظری(ریاضی، تجربی و انسانی) از سایر رشته‌ها بیشتر اند و همچنین آینده‌ی تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان در این رشته‌ها به مراتب درخشان تر از سایر رشته‌ها خواهد بود.

در کنار انتخاب رشته‌ی درست نکته سرنوشت ساز دیگری که در آینده دانش‌آموزان تاثیر دارد قبولی در مدارس تیزهوشان است. به علت تقاضای زیاد هرساله‌ی دانش‌آموزان برای قبولی در رشته‌های نظری، کنکور پیش روی داوطلبان فضای رقابتی به شدت تنگاتنگی دارد. و برای دانش‌آموزان بهتر است که از اول دبیرستان به فکر کنکور خود باشند، و مدارس تیزهوشان به علت بالاتر بودن سطح علمی بهترین گزینه برای گذراندن دوران دبیرستان است و اولین چالش دانش‌آموزان قبل از انتخاب رشته، قبولی در چنین مدارسی است.

هیچ دانش‌آموزی فرصت قبولی در مدارس خاص را از دست نمی‌دهد به همین جهت هر ساله داوطلبان مدارس تیزهوشان کل سال تحصیلی نهم را مشغول مطالعه و تلاش برای قبولی هستند. اما فرصتی پیش روی آنها است که بسیاری از دانش‌آموزان از آن بی خبر اند.

تعطیلات عید نوروز دورانی طلایی برای پیشرفت دانش‌آموزان است که بسیاری از داوطلبان آن را نادیده می‌گیرند و این فرصت بیشتری را برای رشد درسی دانش‌آموزان تیزبین فراهم می‌سازد.

در این راستا ما در دانشمندان جوان برای این زمان طلایی اردوی مطالعاتی در نظر گرفته ایم. در این اردو دانش‌آموزان در کلاسهایی با کمترین تعداد افراد مشغول مطالعه هستند. در هر کلاس پشتیبان درسی برای رفع اشکال و برقراری نظم و سکوت در نظر گرفته شده.

دانش‌آموزان از ۵ تا ۱۰ فروردین ماه به مدت ۶ روز از ۸ صبح تا ۷ شب در مکانی مناسب و با امکانات سرمایشی و گرمایشی و امکانات دیگری نظیر گرم کن غذا و یخچال مشغول مطالعه و آموزش هستند.

همچنین همایش‌هایی که در طول این ۶ روز برگذار می‌شود تمامی اشکالات و ابهامات دانش‌آموزان را رفع می‌کند. در پایان هر روز داوطلبان آزمون روزانه‌ی مباحث آن درس را پیش روی دارند که در جمع‌بندی به آنها کمک ویژه خواهد داشت.

تیم مشاوره‌ی دانشمندان جوان با مدیریت استاد نیما جعفری سالانه پیش از ده‌ها قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی داشته است. امیدواریم با استفاده‌ی درست از فرصت پیش رو قبولی بعدی مدارس تیزهوشان شما باشید.

[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][/vc_column_text]

 

 

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *